Доставка
У відділення Нової Пошти
- від 600 грн - Безкоштовно
- до 600 грн - за тарифом Нової Пошти
Адресна Київ
- від 600 грн - Безкоштовно
- до 600 грн - 50 грн
Адресна Харків
- від 600 грн - Безкоштовно
- до 600 грн - 50 грн
Адресна по Україні
- за тарифом Нової Пошти
Оплата
Безготівкова оплата на сайті проводиться за допомогою сервісу LiqPay.
Накладені платежі (оплата при отриманні) доступні по всій Україні.
Повернення
Повернення або обмін товарів для домашніх тварин належного якості не регламентується окремо Законом України "Про захист прав споживача" До зоотоварів застосовні ті ж правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання. Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення.
Якщо тварині був придбаний якийсь товар, який не підійшов їй за розміром, фасоном, забарвленням або характеристикам, Ви маєте право звернутися в інтернет-магазин push-ok.com.ua протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.
При цьому, є кілька вимог:
- товарний вигляд і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
- товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості і тд.;
- замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
- товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні;
Які товари я не зможу повернути / обміняти?
- якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
- дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
- виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;
- виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті яких-небудь дій покупця, або сторонніх осіб;
- обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
- вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізації окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
- Продовольчі товари
- товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі та тп.
- предмети гігієни, м'які або надувні іграшки, товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.),
- парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці,
- рушники, покривала, лежаки, будиночки
- зубні щітки, гребінці, інструменти для грумінгу панчішно-шкарпеткові вироби
Продовольчі товари
До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина. Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки. Продовольчі товари можуть бути повернуті або обмінені, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки і порушення норм і вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення і термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виробнику із зазначенням назви, місця і юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту. З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням. Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовленням. Бракований товар або товар неналежної якості Якщо ви отримали товар неналежної якості, скористайтеся формою зворотного зв'язку c темою "Обмін і повернення", номером замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальним описом ситуації.
Як оформити повернення / обмін? Ви скористатися формою зворотного зв'язку c темою "Обмін і повернення", номером замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото і детальним описом ситуації. Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення. Протягом години після отримання заяви(в робочий час з 9 - 00 до 19 - 00, крім суботи і неділі), ми зв'яжемося з Вами за вказаним у замовленні номером телефону.
Способи повернення / обміну
Транспортною компанією, якою було доставлено ваше замовлення в вашому місті. Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.
Про нас
Ми інтернет-магазин товарів для собак, наша мета це кращий сервіс в цій сфері. Кожен день ми працюємо над якістю послуг і збільшенням асортименту. В майбутньому частина виручених коштів будуть спрямовуватися на допомогу собачкам у яких немає господарів і житла, будуть організовуватися благодійні акції в яких ви зможете взяти участь, слідкуйте за нами в інстаграм і будете в курсі.
Якщо у вас є побажання щодо поліпшення сервісу ви можете їх залишити зателефонувавши нам за телефоном.
УГОДА КОРИСТУВАЧА
push-ok.com.ua - сайт, розташований за адресою www.push-ok.com.ua, створений і діє з метою реалізації (продажу) ФОП "Ченчик Павло Олександрович" фізичним і юридичним особам (клієнтам) товарів для тварин, представлених на зазначеному сайті, і які перебувають у власності ФОП "Ченчик Павло Олександрович" до моменту їх реалізації клієнтам (далі - «Сайт»).
ФОП "Ченчик Павло Олександрович" - фізична особа, зареєстрована і діє відповідно до законодавства України, та здійснює продаж товарів для тварин (за допомогою Інтернет-магазину, розташованого на Сайті).
Справжнє Угода регулює відносини, що виникають між ФОП "Ченчик Павло Олександрович" (іменованим надалі «Товариство»), що є власником прав на Сайт, і будь-яким користувачем зазначеного Сайту - фізичною особою, що виступає в якості відвідувача Сайту та / або покупця товарів у ФОП "Ченчик Павло Олександрович" (далі по тексту - «Клієнт»).
1. Надання інформації Клієнтом:
1.1. При реєстрації на Сайті Клієнт надає Товариству інформацію про номер свого мобільного телефону. Також Клієнт за своїм бажанням може надати Товариству такі дані: ім'я, по батькові, прізвище, місто, вулиця, будинок, адресу електронної пошти (e-mail), а також аватар для ідентифікації Користувача в особистому кабінеті Сайту і Форуму, а також в гілках обговорень форуму Товариства. При оформленні Замовлення Клієнт може надати Товариству наступну інформацію: ім'я, адреса для доставки, номер мобільного телефону для зв'язку з кур'єром. Реєструючись і використовуючи Сайт, Клієнт висловлює свою згоду з умовами цієї Угоди користувача, а також із розділом щодо обробки персональних даних клієнтів ФОП "Ченчик Павло Олександрович". У разі незгоди Клієнта з умовами зазначених вище документів використання Сайту має бути негайно припинено. Якщо Клієнт хоче замовити зворотний дзвінок від представників Товариства він може вказати номер свого мобільного телефону у відповідній формі на Сайті. Якщо Клієнт хоче зв'язатися з технічними фахівцями Товариства він може вказати адресу своєї електронної пошти і свій логін на Сайті у відповідній формі на Сайті Товариства. Для більш ефективної та зручної роботи на Сайті Товариства використовуються cookie-файли та інші аналогічні технології (отримання даних про IP-адресуКлієнта). Це передбачає наступне: збереження даних про регіон перебування Клієнта; збереження мовних уподобань Клієнта; зберігання інформації в заповнених формах; запам'ятовування товарів, відкладених в кошик (якщо дана функція може бути застосована); аналіз відвідуваності сайту за допомогою спеціальних програм. Зазначена в цьому пункті інформація не використовується для встановлення особистості Клієнта. Якщо Клієнт відмовляється приймати файли cookie або надавати дані про своє IP-адресу, йому необхідно залишити Сайт, оскільки це знижує його функціональність.
1.2. Надаючи свої персональні дані, Клієнт погоджується на їх обробку, в тому числі автоматизовану, ФОП "Ченчик Павло Олександрович" в наступних цілях: - реєстрація і авторизація Клієнта на Сайті; - обробка Замовлень Клієнта і здійснення доставки товарів Клієнту; - виконання Товариством та / або його партнерами своїх зобов'язань перед Клієнтом, - здійснення діяльності з просування товарів, представлених на Сайті; - авторизація Клієнта на Форумі Товариства, розташованому на Сайті; - оцінка і аналіз роботи Сайту; - визначення переможця в акціях, що проводяться Товариством; - участь Клієнта в бонусної програмі; - аналіз купівельних особливостей Клієнта і надання йому персональних рекомендацій; - здійснення розсилок про акції, знижки та спеціальні пропозиції за допомогою електронної пошти та / або SMS-повідомлень (тільки в тому випадку, якщо Клієнт дасть на це дозвіл в процесі реєстрації на Сайті) і технічних (постранзакціонних) повідомлень на адресу зазначеної їм електронної пошти та / або номер мобільного телефону. Ви повинні уважно ознайомитися з Вашими правами і обов'язками, що стосуються обробки персональних даних, які викладені в ст. 8 З.У. «Про захист персональних даних», уважно ознайомитися з цією політикою збереження конфіденційності, а також висловити свою повну згоду з їх умовами.
1.3. Якщо Клієнт бажає уточнити свої персональні дані, блокувати їх або знищити в разі, якщо персональні дані є неповними, застарілими, неточними, незаконно отриманими, або при бажанні Клієнта відкликати свою згоду на обробку персональних даних, він повинен направити запит Товариства через форму зворотного зв'язку, розташовану на Сайті, або за допомогою телефонного запиту по одному з номерів, вказаних на Сайті.
1.4. Суспільство має право, в тому числі за посередництва третіх осіб-партнерів, направляти Клієнту повідомлення рекламного і / або інформаційного характеру, а також сервісні повідомлення. Якщо Клієнт не бажає отримувати повідомлення рекламного і / або інформаційного характеру від Товариства, він повинен перейти за посиланням, що міститься, відповідно, в рекламній або інформаційної розсилці. Технічними (постранзакціоннимі) повідомленнями є направляються на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації на Сайті, а також за допомогою SMS-повідомлень на номер телефону, вказаний при реєстрації і / або при оформленні Замовлення, повідомлення про оформлення замовлення, статус Замовлення і про доставку Замовлення. Відмова Клієнта від отримання технічних повідомлень неможливий з технічних причин.
2. Надання і передача інформації, отриманої Товариством:
2.1. Суспільство не здійснює передачу інформації, отриманої від Клієнта, третім особам, за винятком партнерів, що діють на підставі договорів з Товариством, для виконання зобов'язань перед Клієнтом та / або для здійснення розсилки рекламно-інформаційного характеру і тільки в межах зазначених договорів. Даючи згоду на отримання рекламно-інформаційної розсилки при реєстрації на Сайті, Клієнт також дає свою згоду на передачу його даних партнерам Товариства, що здійснює від його імені і за договором з ним таку розсилку.
2.2. Чи не буде порушенням зобов'язань передача персональних даних відповідно до обґрунтованих і застосовними вимогами законодавства України.
2.3. Суспільство не несе відповідальності за відомості, надані Клієнтом на Сайті в загальнодоступній формі.
2.4. Суспільство при обробці персональних даних приймає необхідні і достатні організаційні та технічні заходи для захисту персональних даних від неправомірного доступу до них, а також від інших неправомірних дій у відношенні персональних даних.
3. Обов'язки Клієнта в області роботи зі своїми персональними даними:
3.1. Клієнт зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, які він використовував для ідентифікації на Сайті.
3.2. Клієнт зобов'язується забезпечити належну обачність при виборі, зберіганні і використанні логіна і пароля (в тому числі, але не обмежуючись: використовувати складні буквено-цифрові поєднання при створенні пароля; використовувати ліцензійні антивірусні програми, не набирати логін і пароль при третіх осіб і т.д .).
ЗГОДУ КЛІЄНТА З цієї Угоди користувача Погоджуючись з усіма зазначеними умовами, Клієнт буде зареєстрований на Сайті Товариства і зможе мати можливості користуватися всіма сервісами зазначеного Сайту.